15 april

Jag föll för grupptrycket, jag också. Snacka om att jag verkligen bara
gjorde denna för Tinas skull. Jag var hel-på på idén om en dagbok,
men de är såklart inte lika coolt, eller?

Dagens plus!
Idrott.
Jag, Therese och Robin var dom enda som hade bollsport
på idrotten. Det resulterade i att vi spelade 2 mot 1 innebandy.
Team Tetris (jag och Therese) mot Team Loser (Robin)! Det vart
faktiskt himla jämnt, jag skyller allt på den dålia konditionen.
9-9 vart ställningen till slut, för då kom Elin också.
Vi bytte hastigt och lustigt till fotboll där jag och Therese blev
VM-mästare och sjöng ut i; VM GULD, SHA LALA LA LA!

Psykologi.
Slapp göra provet idag, tack och bock, samt fick sluta en hel
timme tidigare! Tack Britt Olsson, för din ädla insats!

Dagens minus!
Matte.
Matematik är aldrig kul, men värst var det idag. Hade matteprov -
failade som fan. Om man har gått igenom en sak i matten, som
man tror att man ska ha prov på.. så kommer det alltid något helt
annat. Jagmenar, hur ska VI kunna veta hur man gör si och så,
om våran "kära" mattelärare inte lär oss på lektionerna. Nej, de
funkar inte så. Fet jävla tumme ner.

Huvudvärk.
Den försvinner aldrig! Kanske för mycket datorsittande med för
lite glasögon? Btw, vart är mina glasögon?

Dagens musik!
"In the jungle, the great big jungle" var väl den låt som man sjöng
i omklädningsrummet efter gympan idag! Haha, de får bli dagens!


NU ÄR DET BARA EN DAG KVAR TILL FINLAND!


Kommentarer
Postat av: Tina Dahlberg

Jag älskar att du har blogg och jag är en trogen läsare! ;)
Puss! :D

2008-04-15 @ 16:09:58
URL: http://terinap.blogg.se
Postat av: Tina Dahlberg

Btw, go FIIIIINLAND! :D

2008-04-15 @ 16:13:24
URL: http://terinap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0