16 april

Pratade nyss med Tina och dom var i Byske.
Nu är det verkligen inte länge kvar tills dom
kommer och hämtar upp mig. Måste erkänna
att jag är lite nervös!

Haha stackarns Gustav, sist jag pratade med
honom så satt han på bussen till Luleå. Där
måste han ändå sitta o vänta på Linus och
Christoffer i typ en timme, om dom inte kör så
snabbt. Haha, lite humor i allafall.

Ville bara uppdatera lite snabbt i väntan på
dom andra. Enligt Tina kör han som ska köra
bilen Jag åker, i inte sakta, jag som är nog
åkrädd. Det blir nog bra, även om min mage
kittlas.



Jag undrar varför det var så många religion-bilder
på mor och fars dator. Här har ni iallafall Jesus.
Hoppas han ser över mig när jag sitter i bilen, haha.

Nu ringde Tina, dom är vid havsbadet. Omgomg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0