17 april

Tänkte sammafatta lite av den underbart härliga
dagen jag hade igår.

Iallafall så var det jag, Tina, Per, Alexander och
Vera som for i en bil samt Linus, Christoffer, Johan
Gustav och Rickard som for i den andra bilen.

Iallafall, våran bil kom iväg först våran skickliga
chaufför backade in i våran mat-sak och vek till
sin backspegel lite sådär. Haha. Humor som fan.
Efter det gick det rätt bra hela vägen och vi stannade
till i Sangis för att äta på sibylla - Superskrov typ.

Efter det så kom vi till haparanda där vi tankade
och tog ut pengar, sedan åkte vi över gränsen till
Finland. Väl där så hade vi en så GPS-sak typ som
skulle guida oss till Alko i Kemi. Sagt och gjort så
körde vi på E8'an till Kemi och där fuckade GPS-
damen ur totalt! Hon sa först en sak, men sen ändra
hon sig helt hastigt och lustigt så vi var tvungen köra
om hela rutten. Hahah. Såklart när de var "dålig"
stämning skrattade jag och Tina sönder - jag grät.

När vi äntligen stannade och startade om GPS-tanten
så började vi köra igen. Fortfarande pratade hon i natt-
mössan så vi lixom.. jag vet inte. Körde vilse men kom
rätt ändå? Kul var det iallafall!
Väl på Alko mötte vi Linus, Christoffer, Johan, Rickard
och Gustav. Då fick jag höra att Christoffer kört liiite för
fort och förlorat körkortet + fått 4000:- i böter. Det var väl
kanske lite mindre roligt.

Vi for iallafall kort och gott på två Alko'sar och det var väl
en hel del inhandlat skulle jag tro. ;)

Därefter for vi som sagt på Ikea och Candy World. Inte
alls sådär jätte imponerad av Candy World. Jag hade
fått för mig att det skulle vara ett "hej-jag-är-ett-sago-
land-helt-i-godis-med-drakar,-prinsessor-och-torn".
Det såg mest ut som ett lager men några hyllor. Men
så kan det vara ibland.

Jag kan ju också tillägga att, dum som jag är, glömde
kameran hemma! Är man bäst så är man, right? :):)

Nej nu ska vi ut o lägga oss o sola, typ? Samt att jag
ska bara lägga mig och vila som fan.

Keep in touch my brother from another mother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0