17 april

Tänkte som sammanfatta denna dag lite kort
också, eftersom jag är en aktiv bloggare, dirr!

Dagen har väl vart.. kort. Började klockan 9 med
nationella skriftliga i Engelska för att sedan ha
nationella muntliga i Engelska samt avsluta med
lite nationella Matematik - repetion. Det sög kan jag
lova. Tur att man har Theresé på skolan! :)

När skoldagen var slut kom Tina och mötte mig.
Vi gick hem och åt vi noodles med mor, de fick
funka, om man kryddade och hedde på lite vatten.
Sedan gick vi ut på altan och la oss en stund.
Till middag blir det pizza för jag och Tina kom på
att vi ville ha det, och ingenting annat.

Kvällen till ära lyder popcorn, film samt guitar
hero. Tina ville briljera och då blir jag glad då jag
vet att jag kommer till att äga henne. Eller, kommer
jag?

Dagens plus!
Taggen som fan till festen på lördag alltså. Det
finns inga ord till hur kul jag hoppas att det blir.
Det är nästan lite magpirr, så mycket längtar jag!



Dagens minus!
Nackspärr, stelopererad, halsont - you name it.

En viss person frågade mig om en viss person
fick följa på lördag även om jag har sagt att jag
inte gillar den vissa personen. Hata mig då!

Still active, how long will it last?

Starkt rekommenderad!
http://www.youtube.com/watch?v=naYVZs9Ymhc&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0