18 april

Snacka om att känna peppen till festen imorgon!
Jag hoppas verkligen att det kommer att bli hur
kul som helst och att de andra också kommer att
tycka det! För de är ju trots allt viktigast!

Lite kort om dagen i fråga. Gjorde arbetsmiljö-
provet, det var inte alls så farligt svårt. Jag glömde
dock att svara på en fråga eftersom jag hoppade
över den och skulle svara på den senare. Sånt
som händer. Sedan gjorde jag också bort
psykologiprovet, som jag tror jag får ett VG på!
Så bra kändes det att gå, men det kommer säkert
att visa sig gå sämre, för de är ju oftast så.. när
man tror att något gått skitbra, så har de inte gått
så bra och när man tror att något gått skitdåligt
så visar det sig vara jävulst bra. 

                      

Hade också en föreläsning om alkohol i
trafiken idag, fyfan.. Det var hemskt som satan!
Jag ska INTE köra bil onykter och inte hellre
åka med någon som är onykter. Även om jag visste
före att man inte ska göra så.. men nu är det på
fullaste allvar att jag ska undvika det. Och påtal om det..
ANVÄND ALLTID BILBÄLTE!

Åhh, när vi var på stan idag också så skulle jag
köpa cigg för första gången som 18-åring. Tror ni
i helvete att jag var tvungen visa leg? Nej, just det.
Det sög som fan, jag vill ju flasha med mitt leg där
de står att jag är 18 år nu när jag liks är det! Måste
köpa på något mer ställe o hoppas på frågan; Har
du leg? Och nej, jag är inte knäpp. Jag är 18!

Snart kommer Sofie också! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0