20 april

Jag var alldeles för taggad för att skriva något
igår så lite småuppdatering om vad som hände
hos mig den 19 april.

Dagen började med att jag vaknade kring 10
och då gick jag upp för att äta lite frukost,
taggad som fan. Efter det blev de dusch, sen
Ö&B, Dollarstore och Ica för att fixa det sista
inför kvällen. Samtidigt som vi (jag och Sofie)
gjorde det for Tina till stan för att möta Elise,
Louise, Hasse och Elin.
När vi kom hem igen åt vi korv med bröd.

Efter korven så tog vi oss till bion där Theresé
och Iness stod och väntade, så vi ställde oss
där och väntade på att dom andra segosarna
skulle ta sig dit. När de flesta hade kommit så
fick dom ta sig popcorn och en festis för att sedan
gå och sätta sig i den lilla biosalongen. När sen
alla hade dykt upp, fått popcorn osv så började
filmen, men den krånglade så mycket så vi fick
flytta till den stora, sköna, härligt röda biografen!
Väl där blev det 45 minuters väntetid pga strulet,
för det fick vi varsin gratis festis till och jag fick
två fribiljetter till bion! Helt värt ändå!

Efter bion traskade vi hem till mig för att göra oss
klara/äta mat och sedan började vi dricka lite.
Jag har inte sådär jätte stor lust att berätta mer
om själva festen, för Sofie är fortfarande kvar så
jag vill prata lite med henne innan hon far hem.
Men iallafall, vi spelade lite guitar hero, ölspelet,
prat, skratt, sång, musik i övrigt och rökpauser om
man ska sammanfatta det lite kort sådär.
Jag kastade även ut en person, första gången i mitt
liv och Erika köpte cigg för första gången! Vi blev
verkligen kvinnor på riktigt igår, haha.

Iallafall, kanske lägger ut lite bilder från igår
om Erika vill vara så snäll och skicka dom! Ska
höra om det snart.

Slutligen skulle jag vilja tacka alla som kom och
verkligen gjorde min kväll. Jag hade det underbart
kul och presenterna var verkligen.. något extra!
Tack!

Simma lugnt!


Kommentarer
Postat av: Tina Dahlberg

Det var verkligen en lyckad fest, du lyckades verkligen! Tack så mycket för att vi fick komma. Och presenten, den var du helt enkelt värd.
Ses nästa helg. Och jag älskar dig!

2008-04-21 @ 18:09:20
URL: http://terinap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0