20 april

Igår hände även en olycka, som slutade i
totalt elände. En 21årig man från Arvidsjaur omkom
i en skoterolycka på lördags morgonen.

Att livet kan ta en sån plötslig sväng, det är
så tragiskt. Att ens liv kan förändras på bara
några sekunder.

Erika, jag är så väldigt ledsen för din skull.
Förlåt om jag var så väldigt "borta" igår, du behövde
säkert stöd och jag bara.. var överallt, utom hos dig.. 
Jag vill att du ska veta att även om du bara behöver
någon som sitter hos dig så ställer jag upp, om du
behöver någon att prata med ställer jag upp, om du
bara behöver någon så finns jag här för dig.
Även om det är 13 mil så kan jag åka upp bara du
ber om det. Jag är, igen, väldigt ledsen för din skull.
Jag älskar dig! <3

http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/senaste_nytt/artikel.aspx?ArticleId=3627101
artikeln, för dom som vill läsa.

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0