21 april

Idag har det vart en härlig dag! Fick veta både
nationella engelska muntliga = VG samt
psykologiprovet = VG! Jag är hur nöjd som
helst! Jag kan också berätta att det firades
med en korv på statoil tillsammans med Linda
och Daniel som också följde med.

Annars har det varit en rätt slapp dag, inte
orkat göra så speciellt mycket, men det gör
jag ju inte heller annars. Lite tråkigt att man
knappt känner någon som vill umgås på
fritiden också, jag skulle inte banga om någon
frågar mig om vi kan gå ut och hitta på något.
Men jag antar att sånt är livet, har ju Sofie här
vissa helger och det gör ju som det mesta! :)

Måste också bara få skriva av mig lite. Läste
i en, kanske gammal, tråd på fragbite om att
Stockholm skulle vara den "högre rasen".
Det fick mig verkligen att må gott om hjärtat
för pojken hade ingen som helst aning om
vad han skrev för något. Visst, jag gillar inte
Stockholm av den enkla anledningen att de är
alldeles för mycket stress och sånt. Men hur
i hela helvetet kan man skriva att Stockholm
är en högre ras? Snacka om att tracka ner på
sitt eget land. Jag tror, att om alla kommuner
i hela Sverige skulle sluta ge Stockholm massa
livsmedel samt andra nödiga produkter skulle
staden stanna inom 3 arbetsdagar.
Visst är det en öppen åsikt, eftersom vi har
yttrande frihet i Sverige, men att skriva något
sånt i ett forum är bara helt.. sjukt?

Ikväll, eller snart, ska jag sätta mig och läsa
igenom körkortsboken, för att sedan ta mig
mod till att boka min första körlektion! Jag tror
att när jag väl orkar börja med hela körkorts-
historian kommer det gå undan. Det ska i
vilket fall som helst gå bra och jag planerar
att göra teoriprovet i slutet av maj/början av
juni.

Jag har fortfarande inte fått tag i några som
helst bilder från lördagen. Så det kommer
nog inte komma upp på ett tag, men den som
väntar på nå gott väntar aldrig för länge, right?

Nä, nu har jag väl kanske skrivit nog så jag
ska jag lägga mig ner och läsa lite teori samt kolla
på något avsnitt av Viva La Bam, som just nu
är det bästa man kan kolla på!

                 
        Säger bara; se och Njut!

Godnatt mina vänner.
SIMMA LUGNT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0