22 april

Hej hopp, gummi snopp! Idag är jag på mycket
bra humör trots en kommande förkylning samt
huvudvärk. Den enda anledningen till det braiga
humöret måste nog vara det uunderbara vädret
som vi har just nu. Asfalten är framme, solen
skiner, fåglarna kvittrar! Även om det ligger kvar
lite snö så ser man verkligen resultat på att de
kommer att smälta bort inom kort! Med andra
ord; sommaren är påväg, äntligen!

Det blir nog en promenad sådär om ett litet tag
skulle jag tippa på, dock enbart om jag får någon
med mig. Att vara ensam är en sak, men att
visa halva världen att man är ensam är en totalt
annan, haha.

Jag kom på en till anledning varför mitt humör
verkar vara på topp just nu! Det går faktiskt
över förväntan i skolan också. Ligger inte efter
i något ämne, vad jag vet! Och snart är bransch-
och produktkunskaps kursen avslutad vilket
resulterar i att onsdagarna blir kortare, med andra
ord 09.40-11.20, ungefär. Skönt!

Nu ska jag logga in på körskolan och se om
kan boka in min första körlektion, pirrigt som
fan! Men det måste göras.. snart.
 
Tydligen vill inte något att jag ska lägga upp några
partybilder så det får bli uppdatering senare ikväll
på bilderna. Slänger iallafall upp en bild, som lyckades
ta sig igenom passkontrollen!

             
            En liten del av drickat.

Nej nu ska jag kolla lite i körkortsboken samt
kanske kolla något avsnitt av Viva La Bam!

Skepp o hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0