24 april

Dagen började lite slappt sådär, för att
sedan traska iväg till skolan och ha
projektarbete i tre timmar. Det gick faktiskt
bra. Vi cellofanade lite produkter så det ser
bra ut imorgon då vi ska på kommunhuset
och sälja lite, hoppas bara vi får sålt något.

Mexikana-soppa till lunch, jag visste dock
inte att det var kyckling i det? Man lär sig
något nytt varje dag, sägs det.

Åhh vi hade dubbeltimme på engelskan
idag för att göra ett listening-test. Jag fick
29/34 rätt så jag är inte lika orolig över
nationella på tisdag längre och de är ju bra!
- Intresseklubben antecknar dirr!

Annars då.. Jag är jätte glad över att Erika
klarade körkortsteorin idag, nu äre nära till
körkortet! Ska hålla extra många tummar till
uppkörningen! Grattis även till Fanny i min
klass som tog körkortet igår. Herregud, det
känns som om att alla utom jag har det.
Men jag ska dock lägga mig och läsa lite i
boken när jag har skrivit klart i bloggen.

Påtal om körkort så har jag kanske hittat min
drömbil. Åsa totaldissade dock, hon påstod
att det inte var någon raggarbil och visst, det
kanske de inte är. Men den var sjukt nice ändå!
Grön och fin, just som jag vill ha den!
Dessutom fanns den i Skellefteå-området så
det är ju inte alltför långt om vi ska åka och titta
på den imorgon, jag hoppas för då kan pappa
skjutsa mig till Tina så jag slipper ta bussen!

Dixie Chicks - You can't hurry love <3

Ja, som då alla förstår åker jag till Skellefteå
imorgon oavsett om pappa skjutsar mig eller
om jag tar bussen. Ska bli väldigt trevligt tror
jag! Det brukar oftast bli det när man är med
Tina! Vi ska ha vinkväll - utan vin och ett mini-
lan. Toppen! Vi skulle även ut på nå grejs på
kvällen imorgon i samband med vinkvällen -
utan vin, vi ser hur det går!  

Även om det inte händer alltför mycket i mitt liv
så skriver jag ändå superlånga blogginlägg.
Hur kan det komma sig? Det kan man verkligen
sitta och fundera på, dock inget jag ens orkar
tänka på att orka. Ja, jag är kanske lat.

Faktiskt så skulle jag kunna posta ett till inlägg
med bilderna från i lördags, eftersom jag faktiskt
sitter på den stationära datorn just nu. Hoppas
det funkar här, för de funkar inte på bärbara. Mysko.

Jag gjorde en ny gubbe på wow igår, så var det
en kille som bara: Är detta din main char? jag typ:
Nej, jag har en på level 52 också. Denna killen 
sen bara: Du spelar säkert 24 timmar om dygnet.
Jag bara: Är det så genomskinligt? Jag hoppade
av skolan för att spela wow, och nu vill min mamma
kasta ut mig för att hon tycker att de gått över gränsen.
Jag måste nog hitta mig ett nytt boende, men först
ska jag bli level 70. Och killen bara: Men herregud,
prata med soc eller något? Och du borde verkligen
inte ha hoppat av skolan, jag går sista året nu. Och 
jag skulle nog ångrat mig järnet om jag hade hoppat 
av.
Jag trodde jag skulle dö av skratt. Han var helseriös
och tyckte jag var sjuk i huvudet. Men lixom, ofta jag
skulle hoppa av skolan för att spela wow. Nog är det
kul, men fan inte SÅ kul!

Nu har jag nog skrivit nog.
Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0