27 april

Det känns som om jag varit lite oaktiv på
bloggen dom senaste dagarna, vilket är
helt sant.

Jag for aldrig till Tina i fredags, av den enkla
anledningen att jag vart sjuk. Jag har bokstavligt
talat legat hela helgen, förutom idag då när
mamma tvingade mig att följa till Arvidsjaur
för hon var för rädd för att lämna mig ensam
hemma, men det fick gå ändå. Farfar fyller
83 år imorgon, så visst kan man väl ställa
upp på att gratulera honom, även om man
inte är 100%-ig.

Påtal om att vara sjuk så måste jag till
skolsköterskan imorgon för att kolla mitt
blodtryck. Det är säkert för lågt igen..

Om nu någon undrar varför mamma var så
rädd för att lämna mig ensam hemma är
för att jag har vart yr och haft huvudvärk dom
senaste dagarna och i fredags hittade
mamma mig avsvimmad på golvet.
Jag minns inte vad som hände, jag minns
bara någons röst och en kall hand på min
kind. Sen vaknade jag upp på lördagmorgonen.

Jag har fortfarande fett dåligt samvete att jag
svek Tina i fredags. Sånt gör inte kompisar..
Men jag tycks göra det hela tiden. Man kan
knappt lita på mig längre, jag gör bara fel.
Förlåt.

Nu ska jag hoppa i duschen för att sedan
gå och lägga mig. Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Tina Dahlberg

Det är lungt Maria! Vi får ta tillbaka det en annan gång.

Krya på dig snygging

2008-04-29 @ 14:57:19
URL: http://terinap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0