28 april

Tänkte bara skriva någon rad innan jag ska
gå o duscha.

Som sagt så var jag hos skolsköterskan idag,
dock inte den vanliga utan grannen. Hon var
massor trevlig! Iallafall, mina blodvärden var
bra, blodtrycket var bra och pulsen var bra.
Hon kollade även min hals, som inte mår
bra och höger öra var det också början till
nå knasigt. 40 minuter och 20 rekomendationer
senare var jag klar. Så nu ska jag bygga på
mitt immunförsvar och vila bort förkylningen!

Nationella Engelska imorgon - jag ser inte
fram emot det. Huvudvärken gör så att
koncentrationen är väldigt, väldigt dålig och jag
måste verkligen få bra på det här, jag siktar ju
på ett högre betyg i engelska då de är ett av
mina favoritämnen. Jag hoppas det ska gå
bra ändå. Får se till att skynda mig att sova när
jag kommit ur duschen.

Nå annat då. Sofie kanske kommer imorgon, eller
på onsdag. Jag hoppas hon dyker upp. Det är så
väldigt tomt utan henne. Ska skynda mig med
körkortet så jag kan åka och hälsa på henne när
jag vill, förstå friheten! Har börjat med teorin och
a-fasen är ju avklarad sen en tid tillbaka, så det är
bara att peppa inför b-,c- och fordons-fasen. 

    
Allas våran Markoolio!

Nä, nu ska jag väl leta mig nån handduk och
hoppa i duschen. Tjejkväll imorgon så, alla som
har tänkt dyka upp där - vi kanske syns!

Sleep tight, my brothers from anothers mothers.
Lolz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0