30 april

Idag är det onsdag och valborgsmässoafton.
Den firas, som ny tradition, att gå till badhus-
parken och titta på kanalsimmet för att sedan
gå hem igen för att grilla korv samt några
marshmallows! Jag undrar om Sofie kommer
idag.. Hon hörde aldrig av sig igår och då
kom hon inte heller.

Ni kan då förstå att jag inte gick på tjejkvällen.
Hade tänkt att gå iallafall men jag kom på att
de inte är så kul att gå själv. Som vanligt satt
jag inne istället. Hrm. Ikväll iallafall är det klart
att jag ska gå med min mor & far.

Annars har det inte hänt så mycket. Lovet har
just börjat så de blir ingen skola förrän på
måndag, gu se skönt! Det kändes välbehövligt
även om man ändå inte gör något speciellt på
skolan. Hoppas att jag hinner bli någotsånär
iallafall. Jo, hela familjen har börjat med GI
nu också, för att leva ett sundare liv. Jag blir
nästan lite tokig på det, för man får ju inte äta
typ ris, potatis, pasta eller några kolhydrater
överhuvudtaget utan man ska enbart äta kött,
fisk och sallad, typ. Det får gå ändå.

Nej nu ska jag nog göra mig klar så man
inte ser ut som nå annat stolpskott när man
går ut senare. Keep in touch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0