23 augusti

Long time no see, känns som början på min blogg alltid börjar på liknande sätt. Haha. Skolstart på måndag, känner uuunderbart kan jag lova. Skönt att få en anledning till att kliva upp på morgonen igen.

Just nu sitter jag på lan @ vårt crib. Vi är 8 personer just nu; Jag, Frida, Åsa, Robin, Henrik, Jesper, Stefan och Magnus. Jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle vara med på ett lan där jag skulle spela World Of Warcraft - helt fucking galet. Har faktiskt rätt tråkigt just nu, spelar inte.. Är tokless på WoW egentligen, men är man fast i träsket så är man. Ska dock lägga ner det efter min playtime har gått ut pga. sista året av skoltiden.

Ja ja, vet inte riktigt om internet sölas ner när jag är inne på massa hemsidor, så jag ska väl avrunda.
Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0