7 augusti

Det är inte lätt att ha för lite att göra, man glömmer typ allt man har. Och folk säger att tiden går fort när man har roligt? Det  går minst lika fort när man har tråkigt, tro mig. Påtal om det så var det ju ett tag sen jag skrev, men "det är inte lätt när det är svårt", hur nu de citatet passade in i den meningen.

Just nu sitter jag i Göteborg, på hotellrummet. Måste då erkänna att rummet är lite litet, men det funkar i krig. Det är ju trots allt resan som räknas. Vi bilade faktiskt till Göteborg för första gången och vi kom igår. Hotellrummet har vi dock bara till imorgon och då åker vi vidare mot Skåne<3! U-u-underbart! Igår hände inte sådär jätte mycket utan vi sparade det mesta till idag. 2 olika  rundturer, en i buss och en i båt, har  hunnits med idag. Även lite shopping och jag hittade faktiskt ett par mjukisbyxor (tack mormor, för pengarna!) och 2 parfymer. Imorgon väntar Liseberg och Universeum (?) för att sedan kanske hälsa på Simon och åka vidare mot den södraste delen av vårt avlånga land. Det kommer nog att bli hur kul som helst.
Jag erkänner att jag inte orkar göra sånna fina enter-slagningar som jag gjort i alla tidigare inlägg, även om det blir mer lättläst. Tänkte dock inte skriva så mycket mer så det kanske funkar såhär ändå.

När jag kommer hem från Göteborg, Skåne och den södra delen av landet överhuvudtaget så väntar norr med Haparanda - Ikea / Finland - Alko med Theresé och Linda. Och bara så att alla vet - Det Kommer Att Hända.
Jag saknar förövrigt Theresé, hade vart sjukt mycket roligare att fara med henne istället för familjen, men nästa sommar väl?

Nej nu ska jag lägga mig och kolla lite tv alternativt checka film, är så fuckat trött så det börjar gå till överdrift. Bila till Göteborg är förövrigt den bästa skit som finns! U-u-u-u-u-underbart med roadtrip'z gott folk, bara så att alla vet!

Simma lugnt.
PUSS OCH KRAM.

Kommentarer
Postat av: vickan

Vad roligt !! :) Jag vill också till göteborg ! :) Hur länge ska du vara borta ?

2008-08-08 @ 16:15:37
URL: http://vickan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0