13 juni

Oj..Jag måste erkänna att jag totalt glömt bort
att jag äger en blogg + att om jag kommit ihåg
så hade jag ändå inte uppdaterat. Sån är jag.

Minns inte riktigt när jag skrev sist så det blir
lite svårt att tala om vad jag gjort. Men.. jag
kan punkta upp lite vad som hänt inom de
senaste dagarna.

Jag har fått sommarlov. 11 sköna veckor!

Jag har vart o praktiserat på Elgiganten
i hopp om att få ett jobb, men det passade inte
mig på flera plan så jag var tvungen att tacka
nej. Det var absolut ingenting fel på de som
jobbade där, utan det var mer fel på mig.

Jag har bokat tatueringstid så snart ska jag
utsätta min kropp för oändlig smärta, eller?
Det blir nog i bästa fall nå noter + stjärnor i färg,
som då är lite "cartoon" inspererat. Vi får se
vad priset kommer på - vissa har ju inte jobb
i sommar så vissa har ju ingen inkomst.

Jag har satt in musik i min spelningslista på
winamp för första gången på typ 2 månader.
Annars sitter jag ju bara och lyssnar på bandit.

Jag har (mamma har) bokat in en tid hos en
optiker så jag ska kolla min syn 13.30 idag och
sedan hitta ett par glasögon.

Och nu får det nog räcka. Ska kolla lite om nya
naruto-avsnittet (jag är nörd) har kommit ut och
kanske.. d0wnl0ada det. Faaast, eftersom det
är olagligt (a) ska jag nog kolla det online. n0t.

SIMMA LUGNT!

Kommentarer
Postat av: Tina Dahlberg

Haha! Maria du är så jävla skön. :D

Klart vi ska hitta på något snart. Får ta någon ledig helg och komma hem till dig! :D

Saknar och älskar dig.

2008-06-13 @ 22:13:40
URL: http://terinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0