14 juni

Okej, såhär är det. Jag är ett otursbarn som
heter duga - även om jag inte räknas till "barn"
längre.

Jag talade om att jag skulle på
synundersökning igår, mm.. Gissa vad som
hände? Jo, vi kom dit 1 5 m i n u t e r för
tidigt, så jag och mormor började kolla på
glasögon. Erbjudandet var så att köpte man
glasögon så fick man 1 par på köpet, så jag
hittade 2 par glasögon som jag passade
så otroligt bra i. Jag ser bättre ut i dom än
utan. Så kommer syngubben och jag börjar
undersökningen. Gissa vad undersökningen
visade?!
JAG BEHÖVER INTE ENS GLASÖGON LÄNGRE.
Då har jag hittat två par supersnygga bågar
som passar mig hur bra som helst, jag sa
själv till hon som jobbade att jag skulle ångra
resten av mitt liv om jag inte köpte dom.
AHHHHH!!

Till saken hör att sist jag var och kollade så
fetvägrade jag i sten att ha glasögon, så när
jag hittat rätt inställning, kirrat glasögon så
behöver jag dom inte ens. Så jävla irriterande.

Dessutom förlorade Sverige nyss mot Spanien,
bara för att en spansk gjorde mål i slutminuterna.
WAHHHHHH!

Nej, asså det var allt jag ville för idag. Är
alldeles för upprörd, fortfarande, för att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0