23 juni

Jag ska dra en snabb uppdatering i ren
och skär lycka. Igår kraschade mer eller
mindre mitt ljud till datorn av någon
mysko anledning, så de har vart lite små-
tråkigt att sitta här.

Nyss så skrev jag med Simon från
Danmark, som gav mig tips på hur jag kunde
kirra så ljudet fixade sig. Eftersom jag är
en av dom mest okunniga på datorprylar
egentligen så bad han mig ladda ner ett
program som gjorde att han under 3 min
kunde ta sig in i min dator, kontrollera den
med andra ord, och fixa det. Jag laddade
ner programmet lite motvilligt och sedan
gav jag min ip och mitt lösenord till honom.

Jag kan lugnt säga att de var lite läskigt se
musen fara omkring på skärmen utan att
man själv rörde den.

Iallafall, det jag ville komma fram till är att
han faktiskt fixade ljudet!! Så nu är det
tillbaka och jag har aldrig vart så glad över
musiken som nu - typ. Kan lugnt säga att
han gjorde min dag! Är verkligen skyldig
honom något nu!

Asså det är världens värdelösaste film på
6an just nu, fyfan säger jag bara.
Sov dags nu kanske, simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0