11 maj

Söndag idag och jag ska väl kanske dra
mig till Theresé lite senare om hon
fortfarande vill ta tag i nk'n idag.

Som jag kanske nämnt i tidigare inlägg
så skulle jag ju klara av b-fasen i veckan
(nu pratar jag såklart om körkortet!).
Sagt och gjort - jag klarade den nyss!
Dock inte alls med någon som helst
marginal eftersom jag fick 63 som man
måste ha för att klara den, men ändå!
Nu är det bara c-, och fordons-fasen kvar
vilka jag ska klara av innan den 19;e.
Måste även ringa till vägverket, men jag
tar nog tag i det imorgon!

Just nu sitter syster och lyssnar på
Jason Mraz - Im Yours, vilka minnen!
Tänker då mest på när jag var och
hälsade på Sandra i Umeå och vi
bestämde oss för att våldgästa Linus
i Vännäs så vi hoppade på första
bästa buss och åkte dit. Sen när vi
gick på vägen till där han bodde så
sjöng vi den låten högt och väl så
alla kunde höra oss. Pinsamt som
fan, men det var ju som bara vi.
Underbart minne!

För att bryta min vana av att skriva
alltför långa inlägg ska jag nog kanske
göra mig klar snart. Det är nog bäst om
Theresé ringer - eller på annat sätt hör
av sig. Simma lugnt!

           
                      <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0