12 maj

Förutom att min hals har barkat ungefär
hela dagen så har detta vart en okej dag.

Började med att jag försov mig, gick upp
kvart i åtta istället för kvart i sju, vilket
resulterade i att jag kom fem minuter för
sent. Sånt som händer men det är tur att
man har en snäll lärare.
På psykologin som jag då hade på morron
så såg vi "The Wave", en film från 1960.
Har dock sett den förut och den är lika
psyko varje gång.

På näthandeln efter psykologin hade vi
ingen lärare utan fick jobba självständigt.
Det gick inte så värst bra, utan jag satt
mest och tänkte på annat. Men det är sånt
som får gå ändå.
Samma sak på engelskan, borde egentligen
ha gjort nå vettigt eftersom det ska vara
inne på torsdag, men jag är ju som jag är
och ska spara allting till sist.

Efter skolan så blev jag och mitt uf-företag
(förrutom LindaS) fotograferade. Vi blev ju
som intervjuade och hon ville ta några kort
på oss också. Tur man såg ut som ett
cp-mongo på alla bilderna, great!

Annars har jag slappat hela dagen samt
ätit glass! Och nu ikväll frågade jag LindaE
om hon ville följa på statoil och det ville hon.
Så vi traskade dit och väl där köpte jag både
godis och chips, för det förtjänar jag!
Dessutom hann vi träffa psykologi-läraren
två gånger. Hon bor tydligen i samma hus
som Gustav bor i, se vad man får lära sig.

Nu ska jag gå och ta en snabbdusch för
att sedan krypa i säng, det ska bli skönt.
Är alldeles slut i mina ögon efter dagen.

Matte Nationella del 2 imorgon då, åh
vad jag önskar att jag kommer att klara de.

                      
                        Snygging!

Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0