17 maj

En liten begäran av Tina att uppdatera
bloggen, har dock haft alldeles för mycket
(lite) att göra så det får bli en snabbis
innan jag kryper ner i min underbart sköna
säng.

Dagen till ära har spenderats med Erika
som förövrigt körde bil till Piteå för första
gången i sitt liv. Vi pratade lite om allt och
inget samt tog med oss Pontus, Joppe
och Nasko för att driva till Blå Ängeln för att
få i oss lite mat. Kebabtallrik blev det för min
del även om det är ett jättefusk när det
gäller GI-mat, för det har vi i familjen börjat
med. Det suger.

Jag känner peppen för körkortet!

Jag har även spenderat min dag med min
absoluta ögonsten Mizlay. Men henne
spenderar jag ju varje dag med, så att..

              
                         Sötis!

Min guild stämmer ju också perfekt,
eftersom jag är tjej. Men den är bra ändå.

Imorgon kommer Theresé och Linda
hit för att äta middag, vi ska grilla hemma
hos mig och även Robin och Åsa joinar.
Det lär blir något spelande av diverse
sällskapsspel som jag äger och jag vet
att det kommer att bli trevligt.

Jag har även hittat min framtida man, han
har ett namn och bor i linköping, typ.
Vi ska bo i ett beach-house vid havet och
se på romantiska solnedgångar tillsammans.
Vi ska också ha en baby-charmander(!!!) och
två barn varav en är hans lill-kusin på 12 år.
Blir skitbra.

                     
                       Min bäbis <3

Nu ska jag leta fram en pyjamas, borsta
tänderna och sedan krypa till sängs. Jag
längtar! Ska passa på att gratta(?) Norge
på nationaldagen. Grattis grattis.
Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Tina Dahlberg

Naw, you did it all for me.

2008-05-19 @ 21:50:33
URL: http://terinap.blogg.se
Postat av: maria

Såklart :) säg nåt jag inte gör för dig.

2008-05-19 @ 23:36:16
URL: http://kontaktuttag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0