19 maj

En liten slut-touch såhär på kvällskvisten.

Jag klarade c-fasen med marginal, 65 av
70 möjliga och de övriga 5 var slarvfel då
jag inte läst frågan rätt, ser ljust ut i
framtiden. Tilläggas bör också att Theresé
joinade för att köra lite repetionsfaser
inför det kommande teoriprovet, jag vet
att hon är bäst så hon kommer till att
klara det!

Har även bokat en till dejt med Emma på
onsdag då det blir att klara f-fasen men
tills dess behövs träning - massor med
träning. Lixom, inte vet jag väl nåt om bilar...
än.

Jag och syrran bestämde oss för att
kolla lite film ikväll, har hittills sett ungefär
en timme av Superhero Movie, inte alls
så bra som jag trodde den skulle vara men
det är kvar ungefär en kvart(?) så man
hoppas på en bra vändning. Har även PPG
alltså PowerPuff Girls på datorn - nostalgi
som fan, så den kommer att kollas under
veckan.

Nu har jag vänt på dygnet totalt. Jag var
jätte duktig på att lägga mig i tid, sova
ordentligt och äta frukost förut, men nu är
det som en annan del av mig har tagit över
vilket betyder sena nätter, lite sömn och
like no breakfast at all. Fråga inte vart de
försöket till engelska kom ifrån.

Har inte hunnit klart psykologin till imorgon
heller, allting känns så tungt just nu.
Förhoppningsvis förstår Britt det och kan
ge mig tid till onsdag, eller torsdag för att
lämna in. Jag hoppas hon är på bra humör
imorgon.

Så, här ligger man nu i sin säng och för
min del blir ögonlocken tyngre och tyngre.
Sömnen kallar. Skepp o hoj!

Kommentarer
Postat av: Tina Dahlberg

Nej, det visste jag inte! Ska lära mig det där nu, tack!

2008-05-20 @ 22:21:47
URL: http://terinap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0