22 maj

Händelserik dag idag, minsann. Jag hade
min första körlektion på körskolan och den
gick bättre än väntat! Jag har nog aldrig vart
så nervös inför någonting som just då.
Körde i villaområde för första gången ever
och gissa om man satt och spände sig.
Kände mig som värsta spänn-bögen om
man nu får skriva sånt i sin blogg.

Jag har även bokat in teori-provet som
kommer att ske inom en snar framtid!

Måste ändå passa på i detta kör-sammanhang
att grattulera Theresé som klarade teori-provet
igår(!!!!!) GRATTIS BABE, DU ÄÄÄÄÄÄGER :D

Theresé har lovat att om jag skaffar en mini-buss
så ska vi köra den till göteborg när det är dags!
Inne i den ska vi montera en säng, några sånna
dra-för-saker samt ett "bord" där datorn kan stå!
Vi ska även måla på den så att det blir typ renar,
fjäll med snö och lite bar-gräs samt texten
"Norrlands Express". Blir skitnice och alla
göteborgare samt dom som ser oss påväg ner
kommer att bli sååå avundsjuka!

Idag har jag även varit på Hawaii i Munksund
med Alma och ätit mat - de funkade som fan. Ska
dock inte äta onyttigt nå mer på ett tag, min mage
mår inte alls bra av det.

Och påtal om det har min kusin fått diabetes.

Åhh nyss kom Åsa ner med thé och mackor, fyfan
va gott! Jag åt ju faktiskt middag vid kvart i tre! Jag
tror jag ska gå upp om ett tag när saker lugnat ner
sig och jag skrivit klart i bloggen - såklart.

Ska dock inte alls bli så långvarig idag skulle jag tro
eftersom jag har ont i mina ögon, men jag tror ändå
att jag ska ta och slå igång en film strax. (Vilken
konstig mening det blev, men jag orkar inte ändra.)
Vet dock inte vilken film jag ska välja.. har inget stort urval
i och för sig.. man får se vad som händer.

Åhh jag har även dingat min älskade Mizlay till 30 idag!
Grattis till henne och mig! Haha. Och nu måste jag
erkänna en sak in public. Jag hade fel om wow! Det
är inte alls ett sug-spel som bara idioter spelar. Tvärt
om, det är massor med trevliga folk som kan börja
skriva med en, det är helt underbart kul att spela och
för att inte prata om vilket perfekt tidsfördriv!
Så förlåt för mina ord förrut..

Nu ska jag kirra en macka eller två, lite thé och sedan
slå igång.. ÅHH!! Några avsnitt av Viva La Bam <3
Om ni simmar ut mot öppna hav - Simma Lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0