29 maj

Det var ett tag sedan, dammet har
börjat att lägga sig. Sånt som händer
då man inte har ork att skriva något
som en själv bara läser.

Idag hade vi "klassens dag" fast på
eftermiddagen, vilket faktiskt var helt
okej! Började med att spela
Lasergame - såklart var vi ju kunglaget
fast det spelades ändå lika i matcher.
Rött lag: Maria, Theresé, Iness, Victoria
och Evelina.
Grönt lag: Elin, Fanny, Sara, Hans,
Emma och Linda.
Första omgången vann jag, Iness kom
tvåa och Emma trea. Andra omgången
vann Evelina, jag kom tvåa och Iness
kom trea. Mycket nöjd med placeringarna.

Efter vi hade vart på lasergame styrde vi
mopeder och bilar mot Furuborg där
Iness hade fixat så vi fick äta tacobuffé
för 80:- Fyfan va gott det var, typ det
godaste jag ätit i hela mitt liv!
Efter det spelade vi kubb och basket och
där kan man ju säga att det inte gick lika
bra, förutom i basketen då vi ägde!
Vi hann även med diverse gruppbilder,
dock ingen jag kommer lägga ut här.
Tror jag.

Annars då, gjorde klart näthandeln idag,
skönt! Men jag tror inte att jag kommer
till att få nå bra på den, eftersom min
ork är på botten där mitt humör och allt
annat joinar. Sånt som händer. Ska
iallafall prata med en som heter Hanna
på tisdag för att höra vad det kan vara.

Nu ska jag nog gå och duscha för att
sedan kirra lite film innan man somnar
för kvällen. Hoppas bara jag får sova
hela natten inatt, det skulle vara skönt

Tack till min underbara klass som
verkligen gjorde min dag, ni är underbara.

Simma Lugnt!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Joo,det var väldigt roligt med klassens dag!!:) Det borde vi göra om nån gång! :)

2008-05-31 @ 12:40:28
URL: http://vickan89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0