5 maj

Det kändes som om det var dags för en liten
uppdatering igen.

En orsak till att jag inte skriver så mycket är väl
för att jag inte har just något till liv, egentligen.
Det enda som händer hos mig på dagarna är
dator, mer dator, dator, dator och en liten snutt
tv. Hur intressant är det? Väldigt.. not!

Mitt liv blev mycket tommare sen jag började 2an,
Hilda flyttade, Erika flyttade och Theresé flyttade.
Ensam står man kvar. Men det är mitt fel att jag
inte tagit tag i det, jag ångrar mig som fan. I guess
thats life.

Idag har det vart en slapp dag, fast måndagar är
alltid slappa. Lite extra slappt var denna måndagen
för det var efter ett lov, då man inte gjorde så mycket
heller.
Men ni ska höra och häpna - i lördags for jag och
syrran på stan(!) och jag köpte ett linne(!). Det har
inte hänt en enda gång sen jag flyttade till Piteå.

Dagens goda gärning: Hjälpte Theresé att hitta
sina nycklar. Jag är nu officiellt en nyckel-finnare!
Theresé och Iness hade tydligen letat jätte mycket
efter Theresé nycklar - utan resultat. Så kliver jag
in där på fotosidan av bilden och bara; pom pom
pom, och där var dom!

Och och och.. Jag fick VG på Nationella Engelska(!!)
Gissa hur stolt jag blev över det, de trodde jag inte
att jag skulle klara! Det gick tydligen bättre än vad
jag någonsin skulle kunna tro! Nu är det bara att
oroa sig inför Nationella Matematik på onsdag. Det
kommer dock inte att gå bra - men jag måste klara
det! Jag pallar inte göra om de sista matteprovet med
grafer, exponenitella funktion och annat skit som
jag inte kommer till att ha någon nytta av senare.

Nu har jag även sett klart 5 säsonger av Viva La
Bam samt den enda säsongen av Bam's Unholy
Union. Så otroligt härlig människa denna Bam
Margera är! Heeelt sjukt!

Iallafall, jag tror jag ska lägga mig och läsa lite teori
+ boka körlektion på riktigt! Eller kanske inte. Jag
vågar inte. Men läsa i boken - det ska jag göra!

                           
                               Ögongodis!

Godnatt.
Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Se till att ta körkortet före Tina, haha ;)

2008-05-06 @ 17:17:06
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0