6 maj

Världens längsta dag, bokstavligt talat.
Även om den hade sina ljusa stunder.

Min dag i korthet

1; Huvudvärk! Satan i gatan att
mitt huvud väger 100 kilo - utan krydd! Det är
dock sant, även fast Tina inte trodde mig. (Fan
va pinsamt det var.) Skulle säga till Britt att jag
skulle gå hem, och jag bara; Britt, jag går nog
hem nu, för jag har så otroligt ont i huvudet.
Britt som är snäll som vanligt sa att det var
okej och Tina börjar asgarva - såklart var jag
tvungen att skratta också, det var världens mest
oseriösa sjukanmälning.

2; Vi hade äckel-golf på idrotten
idag, och jag kan tala om för alla att det sög!
Stå och slå på en plastboll som man ändå
inte träffade(!?) - nej usch! Dock positivt var
att vi hade basket efter det, tack gode gud.

3; Har Matte Nationella imorgon.
Gjorde ett sånt "test"-prov - failade totalt. Och
för att göra det hela lite värre så äre det
huvudräkning imorgon. Jag är världens sämsta
människa på huvudräkning. Klarar jag inte
detta måste jag göra om det sista matteprovet
vi hade, och det klarar jag inte heller. fail, fail,
FAIL.

4; Jag och Theresé har bestämt att vi ska göra
en Sverige-rutt till sommaren. Stockholm, Skåne,
Småland, Göteborg och upp igen. Mysfaktor!
Jag och Theresé har även gjort klart vårat
bransch- och produktkunskaps-grejs vilket
betyder KORTA (0940-1120) onsdagar, typ!

5; Barnens hus! Jag har börjat med en ny sak.
Var 2a- eller 3dje månad ska jag köpa ett spel!
Ett sällskapsspel för att vara exakt. Idag blev det
ett Alfapet (love it!) och nästa gång har jag siktat
in mig på Galen Panna! Haha

6; Jag och Tina har spelat alfapet över internet idag
också. Jag ägde - totalt.. eller? Det var iallafall sjukt
vilka ord som man fick rätt för. Förstår ingenting!
Vi hann även med att spela Skissa och Gissa, som
är det roligaste spel man kan hitta på i-net! Såklart
hann vi med ett 2-timmars samtal också. Härligt!

7; Åjo, jag och Emma bestämmde också att
vi skulle ha en date körskolan den 19:e för
att satsa satan på körkortets teori-del! Så jag
måste få klart med B,- C,- och F-faserna tills
dess så vi kan plugga repetionen för att sedan
göra teori-provet förhoppningsvis i början av
Juni.
(Körde lite bil igår och då kände jag taggen
igen, så nu ska jag skynda mig med körkortet,
ta mig i kragen och be någon boka en körlektion
åt mig!)

Och för att sammanfatta så kan ni förstå att jag
har haft en himla lång dag, som fortfarande inte
är slut. Ni kan även förstå att jag har haft en rätt
så trevlig dag, om man bortser från endel failade
tillfällen, men det är sånt man får ta.
*Leker positiv till allt, trots att de blir min död tip*

Sedan vet jag ju kanske någon som kanske har
sin uppkörning snart och då kanske jag håller
ett par extra tummar för denne kanske verklige
person. Vad vet jag? I know you can make it

                      
                       Brumm, Brumm!

Ikväll då. Jo, för det första ska jag lägga mig
och läsa lite teori för att invänta desperate
housewives! Spännande avsnitt ikväll har
jag hört. Sen kanske dra ut med bilen, dock
är jag lite osäker på det eftersom pappa börja
jobba så väldigt tidigt imorgon. Vilket som
blir det något med bil/körkortstjaffs ikväll.
Jag måste ju få B-fasen avklarade i veckan!

Nu räcker det för idag, i think. Kul att skriva av
sig, även om det är typ 2 pers som i bästa fall
läser det mesta av det jag skriver. Puss på er
iallafall! Simma lugnt mah bitchez.

Kommentarer
Postat av: victoria

jag tycker absolut att vi ska hitta på något någon dag!! :) och jag läser ju vad du skriver, hoppas att jag räknas.. :)

2008-05-06 @ 18:49:51
URL: http://vickan89.blogg.se
Postat av: maria

såklart du gör! :)

2008-05-09 @ 18:42:25
URL: http://kontaktuttag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0