7 maj

Idag blir jag kortfattad pga ingen ork
slash huvudvärk slash har typ ingenting
att komma med. Neggo-dag ursinnit.

Dagen idag har varit kort men ändå
lång. Började med Nationella Matte,
vilket gick åt flygande fanders. Men
jag hoppas ju ändå på det bästa..
Efter det hade vi en rast på cirka 50
minuter, eftersom jag var rätt snabb
på matten (pga noll-koll), det sög.
Jag hatar rasterna på skolan. Visst
kan det vara trevligt att sitta och prata
men jag är så less det.

Sen hade vi samhälls, vi ska börja
med att diskutera världshandeln, och
det kan ju alla lista ut att det suger.
Och med tanke på det har "vi" tydligen
bestämt att vi ska ha debatt. Hur kul
är det på en skala, om man är urusel
på att komma med argument och inte
vet vad typ något ord har för innebörd.

Resten av dagen vill jag inte nämna,
men det var dock god lunch?

Sen efter skolan gick jag hem - i regnet
för att följa mamma o pappa ut på stan.
Jag skulle köpa ett gamecard till wow för
att det gick ut igår. Och påtal om det så
råka klant-jag trycka på att jag ville prova
TBC (The Burning Crusade) gratis i 10
dagar och kunde då inte skriva in koden
och spela på mina vanliga gubbar som
jag älskar mest av allt i hela världen (typ).
Alltså fick jag vänta i typ 1 timme på att
det skulle laddas hem, sen tjorva allt
och tydligen laddar jag hem en patch-sak
som just nu har tagit ungefär två timmar
och står enbart på 38%.

För att avsluta med whine-bloggen idag
så ska jag gå upp till mamma och se
gårdagens avsnitt av Desperate
Housewives med henne för att sedan
plugga teori och invänta Grey's Anatomy
klockan nio.

Hoppas Ni har haft en bättre dag än mig.
Simma lugnt, he behövs i regne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0